Latgalē viesosies starptautiskā mārketinga projekta "The Social Traveler" dibinātājs Bjorns Troks
"The Social Traveler" ir ietekmētāju mārketinga projekts, kā laikā Troks viens pats vai kopā ar citiem ceļojumu blogeriem izzinās tūrisma vietas īpašā veidā. Sadarbībā ar vietējo tūrisma pārvaldības organizāciju Troks ik dienu saņems jaunu, iepriekš nezināmu izaicinājumu, kas risināms, izmantojot sociālo mediju un atsaucīgu cilvēku palīdzību. Izmantot ceļvežus un meklētājprogrammas nav atļauts.
Kopš projekta sākuma - 2013.gada, Troks ir pārvarējis izaicinājumus vairāk nekā 50 tūrisma vietās. Piemēram, Austrijā noorganizējis tradicionālo tautas tērpu fotosesiju, Itālijā iemācījies makaronu gatavošanu un Francijā piedalījies vēsturiskās bruņinieku cīņu apmācībās. Šogad Trokam Latvijā pievienosies bloga "Passport-diary.com" redaktors Pauls Ničke no Vācijas, kas ir specializējies ceļošanā ar kemperi.
Latgales iedzīvotāji un citi interesenti aicināti sekot Troka un Ničkes piedzīvojumiem sociālajos tīklos un iesaistīties izaicinājumu risināšanā.
Šonedēļ 20.-22.augustā blogeri uzturēsies Krāslavas novadā un tā apkārtnē, savukārt 23.-24.augustā - Viļakas novadā un tā apkārtnē.
Blogerus varēs atpazīt pēc oriģinālajiem transporta līdzekļiem. Troks pārvietosies restaurētā, dzeltenā "Volkswagen" busiņā un Ničke oranžā kemperī.
Projekta norisi Latvijā koordinē LIAA Tūrisma departaments Eiropas Reģionālās attīstības fonda programmas "Latvijas konkurētspējas veicināšana tūrismā" laikā.
Uz sarakstu