Banner 980x90

PV novērtē sociālo tīklu lietotāju "izcilo radošumu", interpretējot akciju "Ko dari vilcienā"

Foto: Twitter.com/ @GirtsF1
Foto: Twitter.com/ @GirtsF1

"Pasažieru vilciena" (PV) akcijas "Ko dari vilcienā" sociālajos tīklos ironiskā pārtapšana par "Kod arī vilcienā" uzņēmumā tiek vērtēta pozitīvi, un tiek norādīts, ka "sociālo tīklu lietotāji nereti demonstrē izcilu radošumu, interpretējot, papildinot un virzot dažādas informatīvās un reklāmas kampaņas".

Kā aģentūrai LETA norādīja PV, arī pašreizējās informatīvās kampaņas laikā sociālo tīklu lietotāji "nelika mums vilties - kampaņas mirkļbirka iekļuva "Twitter" trendu pirmajā vietā".

Notiekošās kampaņas mērķis esot demonstrēt vilcienu priekšrocības attiecībā pret citiem transporta veidiem un atgādināt pasažieriem, ka vilciens ir cenas ziņā pievilcīgs, ātrs un precīzs transporta veids.

Kampaņas realizēšanai tiek izmantoti visi pieejamie mediji, tostarp sociālie mediji, vēstījumu piemērojot attiecīgajām mērķa grupām un mediju lietotājiem. Tāpat tiek norādīts, ka "sociālie tīkli nākotnē būs mūsu iedarbīgākie, ātrākie un atraktīvākie informācijas izplatīšanas kanāli".

Informatīvā kampaņa turpināsies, tāpēc informācija par kampaņas nākamajiem soļiem, gaidāmajiem pavērsieniem, izstrādātājiem un citām detaļām pagaidām netikšot sniegta. "Varam vien piebilst, ka kampaņas izstrādātāji tika izvēlēti atbilstoši tiesību aktos noteiktajai kārtībai," skaidro uzņēmumā.

PV stratēģija paredzot vairāku stratēģisko iniciatīvu realizēšanu ar mērķi pilnveidot uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu kvalitāti un pārvadāto pasažieru skaita palielināšanu. Jo lielāks braucienu skaits, jo produktīvāk tiekot izmantoti PV resursi - vilcieni. Lielāks pasažieru skaits nozīmējot arī lielākus ieņēmumus, attiecīgi lielāki ieņēmumi dod iespēju samazināt to naudas summu, kuru valsts maksā kā kompensāciju PV.

Sabiedriskā transporta pakalpojumu biznesa būtiska sastāvdaļa esot komunikācija ar pasažieriem, tāpēc atjauninātās uzņēmuma stratēģijas ietvaros tiek realizētas komunikāciju kampaņas, izmantojot reklāmas, marketinga un sabiedrisko attiecību instrumentus.

"Pasažieru vilciens" dibināts 2001.gada 2.novembrī, un tas ir vienīgais iekšzemes sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējs, kas pārvadā pasažierus visā Latvijas teritorijā pa dzelzceļu. Uzņēmums dibināts saskaņā ar valsts akciju sabiedrības "Latvijas Dzelzceļš" restrukturizācijas programmu.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)