Banner 980x90

Ģirts Bērziņš kļūst par "Swedbank" grupas vadības komandas locekli un sāk "digitālās bankas" attīstīšanu

Ģirts Bērziņš/ Foto: Ieva Lūka/ LETA
Ģirts Bērziņš/ Foto: Ieva Lūka/ LETA
"Swedbank" Baltijas valstu klientu servisa kompetences centra vadītājs Ģirts Bērziņš no jūnija kļuvis par "Swedbank" AB grupas vadības locekli un arī par vienu no diviem "Swedbank" AB jaunizveidotās "Digitālās bankas" jeb bankas digitalizācijas struktūrvienības veidotājiem.

Jaunās struktūrvienības virsmērķis būs sagatavot "Swedbank" nākotnes darbībai, pakāpeniski digitalizējot visus pakalpojumus un piemērojot tos ērtai izmantošanai ne tikai interneta vidē, bet arī mobilajā lietotnē, aģentūru LETA informēja Latvijas "Swedbank" ārējās komunikācijas vadītāja Vineta Savicka.

Aprīlī par "Swedbank" grupas vadītāju un prezidenti tika apstiprināta Birgite Bonesena. Viņai stājoties jaunajā amatā, kopā ar "Swedbank" vadības komandu tika izveidots vienots skatījums par nākotnes banku. "Analizējot to, ko esam paveikuši bankas digitalizācijā, tapa skaidrs, cik daudz darba mūs vēl sagaida. Analizējot klientu rīcību un veidu, kā cilvēki jau šodien izmanto bankas pakalpojumus, mēs esam stipri pārliecināti, ka jau pārredzamā nākotnē visi bankas pakalpojumi būs digitāli un ierastā bankas pakalpojumu izmantošana strauji ies mazumā. Un tas būtiski maina veidu gan, kā bankas nākotnē piedāvās savus pakalpojumus, gan kā klienti tos patērēs. Tās ir ļoti fundamentālas izmaiņas," skaidro Bērziņš.

Bērziņa vadībā nākamo sešu mēnešu laikā "Swedbank" AB tiks definētas jaunizveidotās struktūrvienības funkcijas, uzdevumi, nepieciešamie cilvēkresursi un sadarbības modelis ar citām "Swedbank" struktūrvienībām Baltijas valstīs un Zviedrijā. Jau tagad zināms, ka bankas digitalizācijas struktūrvienība savu darbību fokusēs uz trim darbības jomām: pakalpojumu digitalizācija, digitālā mārketinga attīstīšana jeb klienta vajadzību izzināšana un atbilstoša, tieši konkrētam cilvēkam izstrādāta pakalpojuma piedāvāšana, kā arī partnerību veidošana ar citiem pakalpojumu sniedzējiem.

Bērziņš skaidro, ka pašlaik vērojams banku nozares trešais digitalizācijas vilnis, kas nodrošina nepārtrauktu bankas sasniedzamību, taču aug arī konkurence. Viņaprāt, bankām jāpārskata līdzšinējās darbības stratēģijas un veids, kā tās apkalpo savus klientus. "Swedbank" pieredze rāda, ka cilvēki vēlas, lai viņiem tiek piedāvāti tikai tādi pakalpojumi, kas padara viņa dzīvi vienkāršāku, kā arī cilvēki vēlas savas finansēs pārvaldīt paši. Piemēram, "Swedbank" mobilā lietotne klientiem kļuvusi par finanšu darījumu ikdienas kontroles rīku un kanālu, līdz ar to mobilās platformas attīstīšana nākotne ir ļoti svarīga. Turklāt bankām ar to rīcībā esošo infrastruktūru ir potenciāls piedāvāt arvien plašāku pakalpojumu loku, piedāvājot ne tikai pašas radītus produktus. Tādēļ "Swedbank" domā par platformas attīstību sadarbībai ar ārējiem piegādātājiem, dažādiem pakalpojumu sniedzējiem, skaidro Bērziņš.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)