"Lāči": Latvijā maizes tirgū konkurence turpina pastiprināties
"Konkurence kļūst sīvāka. Visi grib saglabāt esošos apmērus, bet tas nav iespējams," pauda Skauģis, skaidrojot, ka konkurences pieaugumu veicina vairāki faktori, tostarp lielie maizes ražotāji arvien vairāk ražo arī nišas produktus, konkurējot ar mazajām maizes ceptuvēm.
Skauģis arī prognozēja, ka šogad Latvijā maizes tirgū, visticamāk, neienāks jauni, lieli tirgus dalībnieki, jo tirgus jau patlaban ir samērā piesātināts. "Maizes tirgū ienākt lielam, jaunam spēlētājam ir ļoti, ļoti ambiciozi," sacīja "Lāču" vadītājs un īpašnieks.
Vienlaikus viņš minēja, ka uzņēmumam galvenie uzdevumi šogad ir palielināt produktu klāstu, kā arī piedāvāt jaunus pakalpojumus.
Aģentūra LETA jau vēstīja, ka 2015.gadā "Lāču" apgrozījums bija 7,276 miljonu eiro apmērā, kas ir par 2,6% mazāk nekā 2014.gadā, savukārt kompānijas peļņa samazinājās 4,3 reizes un bija 57 613 eiro.
Kompānija "Lāči" dibināta 1995.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 961 860 eiro, un tas pilnībā pieder Skauģim. "Lāčiem" Latvijā ir kopumā 12 veikali.
Uz sarakstu